Nyusszancs-Poci

Változok, fejlődök, próbálok pozitívabban élni, átlépni a felnőtt életbe, miközben megtartom gyermeki énem. Néha még szeretnék úszni A Szerelemben, az Együtt öregedünk meg és hasonló nagy szavak tengerében. Érdekel ez a NewAge korszak, az ezzel kapcsolatos könyvek, személyiségfejlesztés......köznyelven a pszichológia?......Fontos perceket szentelek a nyúlmániámnak; nagy álmom eljutni Indonéziába. Imádom a kék színt; Szeretem Pocit.

Szerzők

Szia Nyuszka!

2006.08.28. 13:54 Nyusszncs

 

 

 

 VálaszVálasz mindenkinekTovábbításSpamTörlés
Áthelyezése 
2006-08-28 Kevesebb részlet
István Horváth - Szia Nyuszka!
Tárgy: Szia Nyuszka!
Dátum: 2006. augusztus 28., hétfő, 12:43:02
 
Szia Nyuszika!

Hogy telik a napod? Remélem remekül! :)
Örülök hogy tegnap beszélgettünk, jó volt, és örülök hogy küldtél képet. :)

Csak pár percem van írni egy megbeszélésig, szóval mázli, nem legy
ezer oldal zagyvaság. :)

Viszont hazaértem, olvastam, aztán láttam hogy a gépet nem kapcsoltam
ki, de a monitor már off. Rányomtam a kikapcsra, monitor be, és láttam
hogy miután leléptem még üzentél valamit, de nem tudom sajnos hogy
mit... :( Megsúgod? :)

Ja, megíros a címed hogy el tudjam küldeni a filmet? Este csinálok
helyet a gépemen és elkezdem másolgatni! 12 DVD, nem tudom mennyi idő,
de ha gondolod, küldöm négyesével! - Túrorudit ne feledd, nincs
ingyen! :) -

No, szaladok, szió Kisnyuszi!
István

ps.: Rajzolok ide egy nyulat:
 
V
O

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyusszancs-poci.blog.hu/api/trackback/id/tr262852730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása